Mijn naam is Lasanda en ik ben Senior Medewerker Customer Service Export Representative. Sinds januari 2016 werk ik bij Koppert.
Mijn functie vind ik leuk en heel afwisselend. Als ik de situatie nu vergelijk met toen ik bij Customer Service kwam werken, kan ik zeggen dat geen dag meer hetzelfde is. In het begin leek het werk alleen gericht op orders inboeken, maar naarmate de tijd verstrijkt, besef je dat niets vanzelf gaat en dat daar nog veel meer bij komt kijken.
Zorgen van de klant neem ik weg
Wat ik vooral leuk vind aan het werk is dat ik heel dichtbij de klant ben. Dit betekent dat ik de zorgen van de klant ken en ze weg kan nemen, zoveel mogelijk de klant probeer te helpen en ik denk mee met de verbetering van het proces. Als wij iets altijd op een bepaalde manier uitvoeren, betekent dat niet dat we dat ook altijd zo moeten blijven doen.
Ik werk voor de regio Europa
De algemene afdeling waarop ik werk is Customer Service Export. Deze afdeling is verdeeld in 3 teams, die ieder een regio van de wereld bedienen. Samen met mijn team ben ik verantwoordelijk voor de regio Europa, waaronder bijvoorbeeld ook de Balkan valt. We houden ons onder andere bezig met het opstellen en aanvragen van exportdocumenten en het verbeteren van processen.
Een betere gezondheid van mens en aarde
Ik zou Koppert zeker aan anderen aanbevelen. Als nieuwe medewerker kom je terecht in een bedrijf met diverse culturen, ga je werken met een duurzaam product en is er veel sprake van innovatie. Het is fijn om te weten dat ik in mijn functie ook bijdraag aan de missie van ons bedrijf: een betere gezondheid van mens en aarde. Je krijgt bij Koppert groeimogelijkheden en als je wilt, heb je de kans om binnen het bedrijf op verschillende afdelingen te werken.
Als je in ons team zou komen te werken, krijg je de vrijheid om jou ideeën te uiten en uit te voeren. Wij zijn er voor elkaar en hebben het leuk samen!