Partners with nature

Hoofd Facilitaire Zaken

Koppert is internationaal marktleider op het gebied van biologische gewasbescherming en natuurlijke bestuiving. Wereldwijd zetten wij ons in voor gezonde, weerbare en vitale gewassen. Wil jij een bijdrage leveren aan realiseren van een efficiënt en klantvriendelijk pakket aan facilitaire diensten? Voor onze afdeling Facilitaire Zaken zijn wij op zoek naar een:
 

Hoofd Facilitaire Zaken
40 uur per week, Berkel en Rodenrijs, omgeving Rotterdam.
 

Wat ga je doen als Hoofd Facilitaire Zaken?
Jij en je team zorgen voor de optimale werkplek en faciliteiten voor medewerkers van Koppert, zodat zij onze missie goed kunnen uitvoeren. Je beheert 30-40 contracten met facilitaire dienstverleners, optimaliseert afspraken en zorgt voor naleving. Daarnaast coach je het facilitaire team en vertegenwoordig je ons bij externe partijen.

Je vertaalt interne behoeften en nieuwe ontwikkelingen naar praktische oplossingen, zoals het verbeteren van afvalstromen en het bijdragen aan verduurzaming van het wagenpark. Duurzaamheid is belangrijk voor Koppert en ook jouw verantwoordelijkheid.

Als hoofd Facility Management maak je tactische en strategische voorstellen aan de Manager Techniek om de afdeling te verbeteren, processen in te richten en investeringen te beoordelen. Je zorgt voor een mensgerichte uitvoering van plannen, stelt prioriteiten en werkt mee waar nodig om doelen te bereiken.

Hoe ziet de afdeling eruit?
De afdeling Facilitaire Zaken (FZ) valt onder de afdeling Techniek en bestaat uit drie teams: Facility Warehouse, Facility Services, en Gebouwbeheer. Daarnaast is FZ o.a. verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van beheer van het wagenpark, de interne transportmiddelen van Koppert en de afvalstromen. Elk van deze teams wordt geleid door een coördinator die direct rapporteert aan het hoofd FZ. In deze rol geef je indirect leiding aan 11 medewerkers en werk je nauw samen met de afdelingen Inkoop, de Technische Dienst, Hospitality, Marketing en Events en Projecten. Je rapporteert aan de Manager Techniek en maakt deel uit van het Techniek Management Team.

Wat breng je mee?

  • Je hebt minimaal 5 jaar leidinggevende werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur in de richting van Facility Management;
  • Ervaring met contractmanagement is een vereiste;
  • Je bent flexibel en begrijpt hoe je mee kan bewegen in een snel groeiende organisatie;
  • Je staat stevig in je schoenen, bent toegankelijk en prettig kritisch, en je weet collega’s te motiveren, inspireren en enthousiasmeren. 
  • Je bent verbindend, nieuwsgierig, beschikt over een visie op het werkveld, en bent in staat deze te vertalen naar beleid en het team.

Over welke competenties beschik je?

  • People management
  • Stakeholdermanagement
  • Strategisch inzicht
  • Plannen en organiseren
  • Overtuigingskracht en beïnvloeden
  • Creativiteit
  • Klantgericht

Wat kun je van ons verwachten?
Onze organisatie groeit en je komt te werken in een familiebedrijf in een internationale omgeving.
Geen dag is hetzelfde en dynamiek en vooruitgang staan voorop. Je krijgt bij ons veel ruimte om je ideeën en plannen neer te zetten. Ook investeren we veel in de ontwikkeling en groei van onze medewerkers. Zo hebben wij bijvoorbeeld onze eigen Koppert Academy die continu bezig is met het faciliteren van trainingen en talent-ontwikkeling van ons waardevol personeel. Hier kun je meer informatie vinden over de pijlers van onze cultuur en onze kernwaarden.

  • Een uitdagende functie binnen een wereldwijd gerenommeerd familiebedrijf;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei, o.a. via de Koppert Academy;
  • Een stimulerende werkomgeving waar innovatie en duurzaamheid centraal staan;
  • Salaris tussen de € 4.719,35 en € 6.292,46, afhankelijk van ervaring en leeftijd;
  • 25 vakantiedagen plus 3 roostervrije dagen, waarbij het mogelijk is om tot 10 extra vakantiedagen te kopen (o.b.v. een 40-urige werkweek);
  • Een uitstekend pensioen waarbij Koppert 70% betaald;
  • Mogelijkheden tot thuiswerken en flexibel werken;
  • Een fietsplan waar je indien gewenst aan deel kan nemen;
  • Mogelijkheid tot korting op fitness.



Waarom Koppert?
Bij Koppert willen we bijdragen aan een betere gezondheid van mens en planeet. Daarom werken we samen met de natuur en maken we de landbouw gezonder, veiliger en productiever. We gebruiken natuurlijke vijanden om plagen te bestrijden, hommels voor bestuiving en micro-organismen en biostimulanten die gewassen ondersteunen, beschermen en versterken. 
Telers wereldwijd gebruiken onze producten en kennis om het natuurlijke evenwicht in hun gewassen te herstellen. Onze holistische benadering is wat ons onderscheidt. Verbetering van de plantgezondheid zowel boven als onder de grond. Al onze oplossingen ondersteunen één doel: 100% duurzame landbouw. 

Wij zijn een familiebedrijf en daarom respecteren, waarderen en zorgen we voor elkaar. Als familie zijn we verenigd door onze waarden en een sterk geloof in biologische oplossingen en duurzame teeltpraktijken. 

Word jij onze nieuwe collega?
Solliciteer via de ‘Solliciteer ’button en laat jouw CV en motivatie bij ons achter!

Meer informatie?
Neem contact op met Cris Montero (Recruitment Business Partner) via recruitment@koppert.nl . Bekijk ons ook op Youtube.

Een persoonlijkheidsvragenlijst maakt deel uit van de werving en selectieprocedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
 

Nummer: 341
Titel: Hoofd Facilitaire Zaken
Functiecategorie: Facilitair
Afdeling:
Facilitaire Zaken
Locatie: Veilingweg 18, 2651 BE, Berkel en Rodenrijs
Uren per week: 40
Salarisschaal: €4.719,35 - €6.292,46 (schaal 16)
Opleidingsniveau: HBO
Vereiste talenkennis: Nederlands en Engels
Tijdelijke functie/opdracht: Nee
Deadline:
Contactpersoon:
Cris Montero Recruitment Business Partner HR cmontero@koppert.nl